Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Apr 2024 17:13:25 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Tallinna Linnaplaneerimise Amet menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2411271/04307 aadressile Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Ümera tn 
9, Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Ümera tn 9, Harju maakond, 
Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Ümera tn 9, Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe 
linnaosa, Ümera tn 9, Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Ümera tn 9, 
Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Ümera tn 9, Harju maakond, 
Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Ümera tn 9, Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe 
linnaosa, Ümera tn 9a, Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Ümera 
tänav T2, Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Raadiku tänav T2// 
Ümera tn 9a, Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Ümera tn 9// Ümera 
tänav T2, Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Raadiku tänav T2// 
Ümera tn 9// 9a, Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Raadiku tänav 
T2// Ümera tn 9a, Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Ümera tn 9, 
Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Ümera tn 9, Harju maakond, 
Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Ümera tn 9 (Tallinna Ümera Lasteaed, Piirdeaed 
ja väravad, Jalgrataste varjualune, Varjualune VA-02, Varjualune VA-03.1, 
Varjualune VA-03.2, Mänguväljak, Veetorustik, Kanalisatsiooni liitumispunkt, 
Sademevee kanalisatsioonitorustik, Soojustorustik, Juurdepääsutee, Kõnnitee, 
Tallinna Ümera Lasteaed, SPORDIVÄLJAK, Tallinna Ümera Lasteaed mänguväljak) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Lasteaed

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26957020>  (menetlus nr: 
427043), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 02.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tallinna Linnaplaneerimise Amet) või menetleja (JUULIA ALIIDE SALULAID) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister